ويژگي هاي صفحه اصلي براي وب سايت شما

در اين مكان مي‌خواهم اطلاعاتي در مورد طراحي سايت و انواع آن با همه به اشتراك بگذارم

سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

ويژگي هاي صفحه اصلي براي وب سايت شما

۹ بازديد

صفحه اصلي جايي است كه بيشترين برداشت ها ايجاد مي شود. اين اولين نگاه كاربر است كه شما چه هستيد و به چه چيزي علاقه داريد. اينجا كلمات را كوچك نكنيد. با ارتباطات خود مختصر و م Beثر باشيد و آن را به مكاني سريع براي كاربران براي درك تجارت خود تبديل كنيد.

1. نام دامنه: URL وب سايت شما كه در نوار پيمايش ظاهر مي شود. اين آدرسي است كه بازديدكنندگان مي توانند شما را پيدا كنند ، يا آدرسي است كه پس از جستجو آنها را به سايت شما هدايت مي كند. ايجاد نام دامنه يكي از اولين مراحل ايجاد وب سايت حرفه‌اي است و شما نمي توانيد بدون يك سايت عملكردي داشته باشيد.
دامنه را ساده و هجي كنيد تا بازديدكنندگان بدون مشكل شما را پيدا كنند. اگر نام دامنه ايده آل شما گرفته شده است ، خارج از چارچوب فكر كنيد و خلاقيت به خرج دهيد. نام دامنه ها براي مارك ها ثبت شده است ، بنابراين شما بايد يك دامنه ثبت نشده پيدا كنيد يا دامنه اي را كه متعلق به شخص ديگري است خريداري كنيد.


2. نام شركت: نام شركت شما بايد در جايي از صفحه اصلي بسيار بالا ظاهر شود و به بازديدكنندگاني كه از وب سايتي كه در جستجوي آن بوده اند اطمينان حاصل شود. كاربران براي يافتن نام شركت شما نيازي به پيمايش ندارند.


3. نوار جستجو: برخي از كاربران دقيقاً مي دانند كه از سايت شما چه مي خواهند و فقط براي رفتن به آن صفحه نياز به كمك دارند. از جمله نوار جستجو در صفحه اصلي و ساير صفحات سايت ، به بازديدكنندگان اين امكان را مي دهد كه تجربه سايت خود را كنترل كنند.


4. آرم :همچنين آرم ها بايد در صفحه اصلي به صورت مرتب ظاهر شوند. آرم ها گرافيك هاي كوچكي هستند كه به راحتي به خاطر سپرده مي شوند و پيوندي را در مغز مشتري بين شركت شما و آن تصوير ايجاد مي كنند. گرچه ممكن است آنها هميشه نام شركت شما را به ياد نداشته باشند ، اما ممكن است شما را با آرم شناسايي كنند.


5. شرح: يك توضيح كوتاه يا عنوان شركت بايد در جايي نزديك به نام يا نشان شركت باشد. اين امر به ويژه در مورد مشاغل كوچكتر كه كار آنها به راحتي قابل درك نيست ، صادق است. يك عبارت كوتاه كه مشخص مي كند شما كي هستيد و چه كاري انجام مي دهيد ، به سرعت صحنه را براي بازديدكنندگان اولين بار تنظيم مي كند.


6. نوار پيمايش: چه در كنار صفحه يا در بالاي صفحه ، بايد يك نوار پيمايش قرار داده شود تا كاربران بتوانند سايت شما را جستجو كنند و محصولات يا اطلاعات مورد نظر خود را پيدا كنند.

منبع: https://learn.g2.com/website-features

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.